Ülikoolis avati tudengite reklaamide näitus
Tallinna Ülikooli Mare maja teisel korrusel on avatud reklaamitudengite poolt tehtud reklaamide näitus, mis on saadaval ka virtuaalnäitusena.
Näitus koosneb tudengite poolt kursuse reklaami meistriklass I raames tehtud töödest. Kursuse jooksul pidid tudengid üle nädala lahendama briifi, mille tulemusena mõeldi välja idee, loodi strateegia, valmistati reklaam ning esitleti seda. Tagasisidet saadi nii juhendajatelt kui ka klientidelt.
Näitusel on esindatud 12 loovtiimi parimad tööd, mis on kiidusõnu saanud nii juhendajatelt kui ka klientidelt. Näituse tööd on seotud tänasel ajahetkel oluliste teemadega ning on väga mitmekülgsed. Näiteks on esindatud ettevõtte TUUL reklaam, mille eesmärgiks on muuta inimeste käitumist ja hooletult mahavisatud elektritõukerattaid oleks vähem. Huvitavat vaatamist on nii ühiskonnakriitikutele, naljahammastele kui ka veebipoodide austajatele.
Kursuse reklaami meistriklass I juhendajad on Sven Luka (TBWA Imagine) ja Alvar Jaakson (Utopia). Eesmärk oli tudengitele õpetada erinevate reklaamistrateegiate rakendamist, ideede genereerimist ja samuti arendada esitlemisoskusi.
Tublisid tudengeid premeerisid TUUL ja Tibrette ilutooted.
Projektijuht on Kristel Rannala, kujundaja Chrisanne Prei ja copywriter Henrik Frederik Ait