Uudised

Uus podcast „Musapäevik“ tutvustab muusikatööstuse telgitaguseid

Täna, 13. mail alustas uus podcast „Musapäevik,“ mis heidab pilgu muusikatööstuse telgitagustesse. Esimeses saates on külas muusikamanagerid Kaarel Sein ja Karl Sirelpuu, kes võtavad üheskoos fookusesse artisti manageri töö ja sellega seonduva. Podcast’i saatejuht on muusikatööstuse turundus- ja kommunikatsiooni valdkonnas tegutsev Liisa Lahtmets.

Nublu

Täna, 13. mail alustas uus podcast „Musapäevik,“ mis heidab pilgu muusikatööstuse telgitagustesse. Esimeses saates on külas muusikamanagerid Kaarel Sein ja Karl Sirelpuu, kes võtavad üheskoos fookusesse artisti manageri töö ja sellega seonduva. Podcast’i saatejuht on muusikatööstuse turundus- ja kommunikatsiooni valdkonnas tegutsev Liisa Lahtmets.

„Muusikatööstuse teemalise podcast’i idee oli mul päris pikalt mõtteis, sest Eestis puudub muusikavaldkonnale pühendatud podcast. Minu soov oli luua taskuhääling, mis oleks praktiline, hariv ning avaks kogemuste ja teadmiste jagamise kaudu muusika- ja muusikatööstuse erinevaid tahkusid ja telgitaguseid,“ räägib Liisa Lahtmets „Musapäeviku“ idee sünnist. „Kui mul tekkis võimalus enda lõputöö raames see mõte teoks teha, ei mõelnud kaua,“ lisab BFMis integreeritud kunsti, muusika ja multimeedia erialal õpinguid lõpetav Lahtmets.

„Musapäeviku“ esimene episood on pühendatud muusikamanageri ametile ning sellega seonduvale. Saatekülalised on eelmisel aastal EMEA Aasta Manageri tiitli pälvinud Kaarel Sein, kes vastutab teiste seas nublu ja Wateva muusikakarjääri eest ning pikalt Elephants From Neptune’i käekäigu eest vastutanud Karl Sirelpuu, kes töötab täna Made in Balticsis ja juhib Otsakoolis muusikaettevõtluse spetsialisti eriala. Saatekülalised arutlevad muusikamanageri rolli vajalikkuse üle ning kõigest sellega kaasnevast nii muusikutele, manageridele endile kui nende lähedastele. Saates selguvad suurimad riskid, mis Sirelpuu ja Sein siiani tööalaselt võtnud on, räägitakse õnnestumistest ja ebaõnnestumistest ning arutletakse muusikatööstuse glamuurse kuvandi üle.

„Musapäeviku“ piloothooaja saadetes võetakse fookusesse muusikamanageri amet, artisti kuvand sotsiaalmeedias, suhtekorraldus ja kommunikatsioon muusikatööstuses, muusika produtseerimine ning filmimuusika ja muusikapsühholoogia. „Musapäevik” on kuulatav Spotify platvormil ning podcast’i tegemistega saab olla kursis Instagrami ja Facebooki vahendusel.

Esimest osa saab kuulata siin!