Uudised

Reklaamitudengid avasid oma töödest virtuaalnäituse

Näitus

Tallinna Ülikooli Mare maja esimesel korrusel on avatud reklaami- ning ajakirjandustudengite poolt tehtud reklaamide näitus, mis on esmakordselt saadaval ka virtuaalnäitusena.

Näitus koosneb tudengite poolt kursuse Reklaami meistriklass raames tehtud töödest. Kursuse jooksul pidid tudengid üle nädala lahendama briifi, mille tulemusena genereeriti idee, pandi paika strateegia, loodi reklaam ning esitleti seda kliendile. Tudengid tegutsesid loovtiimides ning said tehtud töödele tagasisidet nii juhendajate kui ka klientide poolt.

Antud näitus on kombineeritud loovtiimide parimatest töödest, mis pälvisid kiidusõnu nii juhendajate kui ka klientide poolt. Näitusel on esindatud üheksa tööd, mis hinnati antud loovtiimi väljatöötatud lahenduste hulgast parimateks.

Näitus viitab praegusel ajal ühiskonnas aktuaalsetele teemadele ning selle kaudu võivad külastajad avastada enda jaoks midagi uut ja kasulikku. Näiteks on mitu näitusetööd seotud HOIA mobiilirakendusega, mis aitab piirata COVID-19 levikut ning annab inimesele võimaluse anda enda panus kriisi lahendamiseks. Samuti leidub avastamist nii kvaliteetset ajakirjandust hindavatele inimestele, huumorisoonega sportlastele kui ka magusasõpradele!

Kursuse üks juhendajatest, reklaamiagentuuri Utopia loovjuht Alvar Jaakson on tudengite saavutuste üle uhke ning ennustab neile reklaamimaailmas kõrget lendu.  ́ ́Olen kindel, et paljusid näitusel üles astunud noori näeb mõne aasta pärast agentuuride loovtiimides ja Kuldmuna võitjate hulgas. Nemad on Eesti reklaami tulevik, ́ ́ ütles Jaakson.

Kursuse Reklaami meistriklass juhendajad on Sven Luka (TBWA Imagine) ja Alvar Jaakson (Utopia). Eesmärk oli tudengitele õpetada erinevate reklaamistrateegiate rakendamist, ideede genereerimist ja samuti arendada esitlemisoskusi.

Töödega saab tutvuda siin!

Jelizaveta Karavajeva - kujundaja

Joonatan Pärn - copywriter

Aleksandr Vjunov - projektijuht